Copiii ne-au spus cum va arăta viitorul: mai colorat și extrem de diferit de prezent!7 min read
București, 5 decembrie 2016: Mai mulți copii au povestit cum văd ei viitorul și ne-au îndemnat să credem într-un viitor mai colorat și mult mai haios.
Pentru a descoperi cum va arăta viitorul, Play-Doh le-a propus copiilor cu vârste între 4 și 6 ani de la Little London Academy să facă un exercițiu de imaginație și să prezinte propria lor viziune asupra viitorului. Astfel, aflăm că oamenii vor avea pielea colorată, legumele vor avea aripi iar zăpada va avea culoarea curcubeului! Ce ne face să credem că viziunea copiilor asupra viitorului va deveni realitate? Chiar visurile împlinite ale unor vedete, jurnaliști și bloggeri din România.
Imaginația este cel mai important element pentru creațiile viitoare, iar super-plastilina Play-Doh îi încurajează pe copii să creadă în visurile lor pentru a le vedea transformate în realitate. „Campania Play-Doh: Viitorul în ochii copiilor își dorește să le arate celor mici că ceea ce ei modelează poate defini viitorul nostru. Visurile împlinite ale celor 10 personalități, care ne-au răspuns la întrebarea „Cum vedeai viitorul când erai mic?”, ne arată că totul poate deveni realitate”, a declarat Ana Szabadszalasi, Brand Manager Play-Doh.
Iată câteva dintre ele:
Despre Hasbro
Hasbro este una dintre cele mai mari companii producătoare de jocuri și jucării la nivel global. Misiunea companiei este aceea de a satisface nevoile fundamentale de joacă ale copiilor și familiilor din întreaga lume. În portofoliul brandului Hasbro se află unele dintre cele mai populare jocuri din lume, precum Pie Face, NERF, Monopoly, Transformers, Jenga, My Little Pony, Littlest Pet Shop și Play-Doh.
Înființată în urmă cu 90 ani, compania Hasbro deține în prezent atât unele dintre cele mai mari branduri de jocuri și jucării, cât și filme și jocuri digitale, reușind să răspundă cu succes cerințelor consumatorilor de pe întreg mapamondul. Producătorul se remarcă prin inovație și o gamă foarte variată de produse.