Scepticul tătic nu a calculat cum trebuie puterea social media și cea a zâmbetului sincer al copiilor, pentru că fotografia a strâns până acum mai bine de 1.026.000 de like-uri și numărul celor care dau click pe like crește de la oră la oră, chiar dacă scopul a fost atins. Părinții s-au văzut astfel nevoiți să se țină de cuvânt. Nu de alta, dar promisiunea e promisiune, plus că de asta știu mai bine de un milion de oameni care susțin cauza, nu?
Strângerea de like-uri a durat doar aproximativ 7 ore, ceea ce este un adevărat record, dar cine poate sta departe cu mouse-ul de o asemenea rugăminte făcută de copii sinceri?
Pe pagina de Facebook a copiilor (Twogirlsandapuppy) este scris faptul că au mai avut un câine, care a murit însă și, după ce niște rude au făcut ceva asemănător, și-au convins tatăl să pună pariu că vor aduna mai bine de un milion de susținători.
Așadar, dragi părinți: niciodată să nu fiți în dubii atunci când vine vorba despre puterea rețelelor de socializare!
O campanie de marketing reusita pentru North Shore Animal League America.