Cei de la Asociaţia Telefonul Copilului vor acorda consiliere cu privire la nevoile şi îngrijirea bebelușului la numărul de telefon cu apelare gratuită 116111.
Sub sloganul “Telefonul Copilului le răspunde şi mămicilor”, organizaţia neguvernamentală îşi propune să ofere tinerelor mame informaţii despre îngrijirea copiilor, ajutându-le să înţeleagă nevoile acestuia și să răspundă la anumite întrebări, atunci când răspunsurile se lasă așteptate.
“Având astfel grijă de mame, avem grijă de copii! Fiecare mamă ştie că bebeluşul său are nevoie de ea permanent, dar şi că soţul său are nevoie de ea, că trebuie să se ocupe în continuare de treburile casnice, iar în acelaşi timp i se cere să se întoarcă mai repede la birou. Aşa încât trebuie să facă faţă cumva tuturor acestor nevoi, chiar dacă uneori simte că e la capătul puterilor. Telefonul Copilului 116 111 vine să o asculte şi să-i ofere sfaturile de care are nevoie pentru a trece mai uşor prin perioada de acomodare “, a declarat Cătălina Florea, director executiv al Asociaţiei Telefonul Copilului şi deputy regional representative Child Helpline International.
De la numărul telefon mămicile și de ce nu tăticii pot afla informații legate de protecţia drepturilor copilului şi a familiei, nelămuriri legate de dezvoltarea relaţiei copil – părinte / părinţi pe etape de vârstă, dezvoltarea abilităţilor de viaţă ale copiilor de-a lungul etapelor de dezvoltare, educaţia copiilor încă din stadiul de bebeluşi, depresia post-partum, informaţii în concordanţă cu legislaţia în vigoare referitoare la: obţinerea certificatului de naştere, concediul pre şi post natal, concediul maternal, indemnizaţia de creştere a copilului, concediul paternal, dar şi orice alte informaţii din spectrul protecţiei drepturilor copilului şi familiei.
Sursă foto: Bambi1525/ weheartit.com.